کربلایی مصطفی زحمتکش

پایگاه اطلاع رسانی شاعر و مداح اهل بیت(ع)

کربلایی مصطفی زحمتکش

پایگاه اطلاع رسانی شاعر و مداح اهل بیت(ع)

کربلایی مصطفی زحمتکش

🔹 کانال رسمی تلگرام مداح اهل بیت(ع) 🔹
‌🔹 کربلایـے مصطفـے زحمتکش 🔹
🔹 sabke_madahi@ 🔹

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

هرجایی هستم زهرا هوامو داره - شور فاطمیه

سه شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۷، ۰۹:۵۳ ب.ظ

سبک شور حضرت زهرا(س)
---------------------------
هر جایی هستم  زهرا هوامو داره
میدونم مادر بچه اش و دوس داره
حـتـی دم آخــر  تنـهـام نمی زاره

به فکرمی همه جا مادر
عالم ندیده مـثل تو بـهتـر
ایشاالله که قسمت من شه
ببـینـمـت  روز  مـحـشـر

به ابی انت و امی یازهرا(س)

لـطف تـو مـادر  شده شامل حالم
نوکرت هستم به خودم من میبالم
با اسم تـو  تـحویـل  میـشه سالم

یادم دادن از همون اول
اسـم تـو رو بـبـرم مـادر
وقتی گره به کارم افتاد
دخیل چادرت بشم مادر

به ابی انت و امی یازهرا(س)
---------------------------
به قلم:مصطفی زحمتکش

دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی